[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll des 5 20:34:06 CET 2011

Hola,

Fa més d'un mes que vaig enviar un correu amb un document adjunt on hi
ha tots els meus dubtes i coses que no tenia clares, per saber la vostra
opinió. El torno a enviar per si us ho voleu mirar, en funció del què
digueu es pot modificar. L'últim document que vaig pujar és provisional
i penso que es pot millorar.

eulàlia