[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dll des 5 21:03:10 CET 2011

Hola Eulàlia,

*starting blen, ending blend, end blend  i start blend  *crec que està a
les opcions de les eines i que no tenia molt d'espai. Per això només podem
posar *color inicial i color final*.

En les animacions les capes (layers) funcionen com a fotogrames (frames),
per tant potser el que volien dir en anglès és  animation blending needs 3
frames. Tot i així ja està bé el que proposes de que l'animació necessita 3
capes.

Les altres traduccions de blend, depèn. Caldrà compilar i provar el
programa i  buscar ben bé on s'està utilitzant i vigilar sobre tot que no
hi hagi incoherències.

Lluentor Glossy jo ho deixaria tal com estava, ja que de lluentors n'hi ha
de diversos tipus.

Les ombres també és molt complicat i per tant ho deixaria com estava abans.

Les demés crec que estan bé com dius tu.

Quim

El 5 de desembre de 2011 20:34, Eulˆlia Pag s Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: