[GNOME] [Fwd: GIMP 2.8 release approaching]

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
dll ago 29 21:42:32 CEST 2011

Hola Eulàlia
El *Mode *que hi ha dins de pinzells no es refereix al tipus de pinzell sinó
al mode d'interrelació entre capes. Els tipus de pinzell es poden desplegar
des la icona de *Pinzell:*. Tot i així, per defecte, només es visualitzen
les icones. Per veure el llistat cal activar l'opció "Visualitza com a
llista".

Per embolicar una mica més la troca, ara me n'adono que si traduïm "Circle"
per "Cercle", aleshores, i fent referència a la punta del pinzell, "Circle
Fuzzy" l'hauriem de traduir per "Cercle esfumat" i no pas per "Esfumat
rodó"...

De vegades, estaria millor callat.

Xavier

El 29 d’agost de 2011 16:15, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: