[GNOME] [Fwd: GIMP 2.8 release approaching]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll ago 29 17:36:30 CEST 2011

A mi em sembla bé la proposta de fer una sessió de treball via xat!

Respecte al fitxer de la Interfície d'usuari l'està traduïnt en LlucPot,
estaria bé saber quan li falta, per repartir-nos cadenes si cal ajudar-lo,
etc. El problema és que no sabem en quin estat té actualment aquest fitxer.

Si podem trobar un moment que vagi més o menys bé a tothom, podeu comptar
amb mi pel treball via xat IRC. Ja direu com i quan fer-ho.

ALBERT

El 29 d’agost de 2011 16:15, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: