[GNOME] [Fwd: GIMP 2.8 release approaching]

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll ago 29 16:15:09 CEST 2011

Això no ho sé, fa poc que tinc el programa i no el conec tot. He trobat
que dins de pinzells, si es clica a mode hi ha el ventall de tipus de
pinzells, no hi ha difuminat, i en la versió anglesa tampoc hi apareix
fuzzy o blur. Adjunto les dues imatges de la versió, 2.6.11 en català i
en anglès.

eulàlia