[GNOME] [Fwd: GIMP 2.8 release approaching]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu ago 28 23:17:58 CEST 2011

Al mòdul "Connectors" hi apareixen dues cadenes amb fuzzy, només en poso una
perquè l'altra fa referència a un monitor de baixa resolució i s'ha omès la
traducció de fuzzy.

"Simulate glow by making highlights intense and fuzzy"
i en Quim l'havia traduïda com:
"Simula una lluentor fent taques de llum intenses i difoses"

Blur apareix un munt de vegades sempre traduït com a difuminació, difuminat,
etc.

Penso que la proposta de "Difuminat rodó" és bona, ja que entenc que és el
mateix que un pinzell amb "esfumat rodó", no veig el matís i entenc que per
l'usuari pot ser bo no confondre'l amb sinònims.

Em decanto per aquesta opció (però consti que sóc nou i no hi entenc massa
;-).

Salut

El 28 d’agost de 2011 23:04, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: