[GNOME] Col·laborar en la traducció del GIMP

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij ago 11 08:34:54 CEST 2011

Hola,

La versió que estàs traduint és la 2.7 que és una versió de desenvolupament.
El funcionament és aquest: les versions ben acabades que la gent es pot
baixar són versions parells (gimp 2.0, gimp 2.2., gimp 2.4, gimp 2.6 i en el
futur gimp 2.8) mentre no s'acaba el gimp 2.8, el que es fa es treballar amb
una versió de desenvolupament amb un número senar (gimp 2.1, gimp 2.3, gimp
2.5 i actualment el gimp 2.7).  De tant en tant l'equip de desenvolupament
del gimp compila la versió gimp 2.7 per tal que la gent pugui començar a
veure com serà la futura versió ben acabada gimp 2.8. Per exemple  a
www.gimp.org pots trobar una notícia del 2001-04-15 que diu "GIMP 2.7.2
RELEASED".

Per no esperar tant jo de tant en tant vaig compilant el gimp 2.7 amb el meu
linux i us el deixaré a Internet perquè el pugueu provar.

Salut,

Quim.