[GNOME] Col·laborar en la traducció del GIMP

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dim ago 16 10:27:46 CEST 2011

Hola,

Acabo de compilar la última versió del GIMP 2.7 per a Linux (en el meu cas
un Ubuntu 11.04 amb GNOME
3<http://noguer.blog.cat/2011/06/13/instal-lant-el-gnome-3-a-l-ubuntu-1104/>).
Així podeu provar les traduccions pujades fins ara.

   - La meva versió compilada per a Linux la podeu baixar de
   http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/local.gimp.tar.gz

Per instal·lar-vos la versió cal que feu els següents passos:

   - Baixeu-vos el fitxer i descomprimiu-lo. Obtindreu una carpeta amb el
   nom  *local.gimp*  .
   - Moveu la carpeta *local.gimp * dins la carpeta  */usr*. Per fer-ho us
   cal privilegis d'administrador. Per obtenir els privilegis feu  *Alt+F2*
   i escriviu    *gksu nautilus*.
   - Dins la carpeta */usr*  canvieu el nom de  la carpeta   *local*    a
   *local.bona*
   - I a continuació moveu  canvieu el nom de la carpeta  *local.gimp*
   a    *local*  .

   - Tanqueu el nautilus amb privilegis d'administrador  i ja podeu provar
   el nou GIMP 2.7  executant  el *gimp-2.7* que trobareu a la carpeta  *
   /usr/local/bin/*.

   - En acabat de fer les proves del gimp-2.7 us aconsello que torneu a
   intercanviar  les carpetes   *local*   per   *local.gimp*    i   *
   local.bona*  per *local*  .

   - I si voleu compilar-ho vosaltres mateixos el codi font del gimp 2.7 el
   podeu trobar a ftp://ftp.gimp.org/pub/gimp/v2.7 .

Si teniu cap problema comenteu-m'ho.

Per cert l'equip de gimp té previst acabar el nou GIMP a finals de
novembre<http://tasktaste.com/projects/Enselic/gimp-2-8>
.

Salut i bones vacances,

Quim