[GNOME] Col·laborar en la traducció del GIMP

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dij ago 11 00:11:49 CEST 2011

Hola Quim,

Tinc la versió 2.6.11 per Macintosh, penso que és l'última.
Hi ha una cosa que no sé i m'aniria molt bé de saber-ho, com se sap a
quin lloc del GIMP correspon cada arxiu PO ?. Més que res per saber el
context de les paraules que estic traduint.