[GNOME] Revisió del manual d'usuari del GNOME (1a part)

David Aguilera dvd1985 a gmail.com
dic ago 3 12:47:06 CEST 2011

> Mmmm ... si a diccionari.cat ho diuen no seré jo qui els contradigui, en
>  tot cas la correcció més aviat venia per la meva entonació, jo si
> pronuncio aquesta frase "Podeu canviar l'estona en què heu de mantenir
> premut el botó" mai faria un «què» amb la e oberta, serà el meu accent
> d'osonenc :D

Accent d'osonenc? Tranquil, que jo sóc de Lleida i el «què» no el pronuncio
mai (però mai mai) amb la e oberta ;-)

A veure si trobo temps aquest agost (sí, ho sé, és quan, curiosament, més
enfeinat estic) per continuar amb la traducció!