[GNOME] Cadena «estranya» al diàleg d'impressores [GNOME3]

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dic abr 20 08:36:39 CEST 2011

Potser és un error a la cadena anglesa i hi hauria de dir «show»?
Tindria sentit, perquè el botó és per mostrar les tasques actives.

O potser simplement hi diu «show» però en traduir-la s'hi ha llegit
«slow» :)

/Josep

El dc 20 de 04 de 2011 a les 08:17 +0200, en/na Pau Iranzo va escriure: