[GNOME] Cadena «estranya» al diàleg d'impressores [GNOME3]

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic abr 20 08:17:22 CEST 2011

Bon dia,

He afegit una impressora amb el diàleg d'impressores del GNOME3. Tot
correcte. Però un cop l'he afegida, en el diàleg d'opcions de la
impressora m'he trobat amb un botó on posa «Lenta». En fer clic,
s'obre una finestra que és la cua d'impressió. Adjunte les captures.

Aquesta traducció no és gens intuïtiva (entenc que potser a la cadena
original posava «slow», però no tinc clar que siga correcte dir-ho
així).

Salut,

Pau
Name: impressio.png