[GNOME] Estat del GNOME 2.32

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu set 26 13:33:46 CEST 2010

Bones,

Aprofitant que divendres eren les festes de la Mercè i per tant tenia
festa de la feina em vaig posar a traduir tots els mòduls en el que era
últim traductor i que encara no havia fet[1]. Només em falta el
hamster-applet i la Sílvia m'ha dit que ja el farà ella.

Em posaré a revisar tot el que hàgiu traduït els altres i si trobo un
forat també miraré de fer les notes de llançament[2], si algú les vol
fer que s'agafi el mòdul ;)

Veig que els següents mòduls no tenen cap activitat al Damned-Lies:
gdk-pixbuf
gtk+-properties
brasero
evolution
evolution-data-server
evolution-exchange
evolution-mapi
gnome-keyring
gnome-power-manager
gnome-session
tomboy

En total són 671 cadenes (sense l'evo i l'e-d-s són només 198), els
respectius últims traductors de cada mòdul podeu dir si els podreu fer
abans de dimecres?

Vinga va que són tres dies i ja estarem!

Salut!

[1] cheese, dasher, devhelp, empathy, eog, evince, file-roller, glib,
gnome-desktop, gnome-games, gnome-packagekit, gnome-screensaver i orca

[2] http://l10n.gnome.org/vertimus/release-notes/gnome-2-32/help/ca