[GNOME] Estat del GNOME 2.32

Joan jodufi a gmail.com
diu set 26 23:03:54 CEST 2010

Hola,

El brasero i el gnome-keyring fa dies que els vaig traduir, però sembla que
ara s'ha separat la branca principal del gnome-2.32, el mateix ha passat amb
el gnome-terminal, deixo un comentari perquè no sembli que no està traduït.

De la resta de mòduls, l'últim traductor del tomboy és en Jordi i l'últim
traductor dels altres de mòduls és en David. Ja direu com aneu de temps.

Jo ara aquests dies aniré revisant tot el que pugui.

Salut,
Joan

El 26 de setembre de 2010 13:33, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: