[GNOME] Shotwell

div set 17 00:18:45 CEST 2010

El 16 de setembre de 2010 23:13, Jordi Mallach <jordi a sindominio.net> ha escrit:
> Hola,
>
> M'acabe d'instal·lar el Shotwell 0.7.2 per veure què tal.
>
> Quin horror, traducció "catanyolera" amb infinitius i una quantitat
> increïble d'errades hortogràfiques. Algú té ganes de pegar-li una mirada?
> És probable que emprant la traducció de l'F-Spot com a glossari de Gettext
> s'aprofiten unes quantes cadenes, i de pas les dos traduccions poden ser
> homogènies.

Bones Jordi,

Això és perquè al Transifex van deixar els permisos oberts i qualsevol
podia enviar-hi la traducció. A la llista de l'Ubuntu ho hem estat
comentant també. He corregit la traducció a l'Ubuntu, i un cop
revisada l'enviaré a upstream.