[GNOME] Dilluns és la data d'entrega de les traduccions per al GNOME 2.30

Joan jodufi a gmail.com
div mar 26 18:45:36 CET 2010

Hola a tothom,

Em sap greu, però no us podré ajudar més per la 2.30 ja que marxo tota la
setmana, però ja queda poca cosa per fer :)

D'acord, a veure si puc fer-ho aquest vespre.

La tasca no és trivial: he de convertir fitxers, passar-li la checklist i
> llavors passar una booona estona filtrant els "falsos positius" que
> potencialment hi haurà a la llista d'errors, per tal de deixar només aquells
> errors segurs.
>
>  L'altra cosa és que depenent del nombre de correccions, no sé si
>>

> Hi ha alguna hora límit del dilluns, o dilluns mateix ja és fora de
> termini?

Dilluns ja és fora de termini [1], per tant no crec que hi hagi temps
d'aplicar tots les correccions per la 2.30. Però si que hi haurà temps per
la 2.30.1

>  Per les altres pendents de pujar, ho podem fer manualment, però si no
>>

> En Joan utilitza l'xbench? una cosa és fer-lo servir amb les memòries de
> softcatalà per fer-hi cerques i mantenir la cohereència de la traducció,
> però la checklist que li passo jo, no la pot haver passat el Joan (perquè
> només la tinc jo, bàsicament). Interpreto que el Joan li va passar el
> "pofilter" i no l'xbench, doncs.

Jo no vaig passar-hi l'xbench, vaig utilitzar els resultats que vas enviar a
la llista de Softcatalà. Per tant a les noves cadenes hi pot haver errors i
a més encara queden queden bastants mòduls que no vaig  corregir.
A part, també vaig passar-hi el «pofilter», que és bastant més empipador ja
que apareixen molts falsos positius.

Salut,
Joan

[1] http://live.gnome.org/TwoPointTwentynine