[GNOME] Demanar mòdul

Joan jodufi a gmail.com
dij mar 18 08:07:40 CET 2010

Hola David,

En aquelles traduccions on l'últim traductor fa temps que no dóna senyals de
vida, pots agafar el mòdul sense problemes.

Per exemple, l'alleyoop i el ghex els pots anar fent.
El contacts i el dates t'ha de donar permís en Gil, i no crec que tingui cap
problema ja que fa uns 3 anys que no els actualitza.
I el gnome-main-menu t'ha de donar permís la Silvia.

Si veus que no t'han respòs en un plaç de temps raonable, llavors tampoc
crec que hi hagi cap problema en què els agafis.

Salut,
Joan

El 18 de març de 2010 0:24, David Espinosa Alentorn <filferros a yahoo.es> ha
escrit: