[GNOME] Uns quants canvis visibles

David Aguilera dvd1985 a gmail.com
dll mar 15 11:53:16 CET 2010

Les dues propostes em semblen interessants, i en proposo una tercera (que
podríem considerar una mescla de les dues anteriors):
   "La meva carpeta"

La primera opció ("Carpeta d'usuari") sembla, segons el Pau, poc concreta,
massa indefinida. La que ell proposa, "Carpeta de Pau", a mi em sobta, ja
que estic acostumat a què el nom estigui precedit d'un article, i no veig
com posar "Carpeta del Pau", "Carpeta de la Maria", "Carpeta d'en Pau"... En
fi, complicat.

Crec que quelcom com "La meva carpeta" resol els dos problemes. Què
n'opineu?

PD: ja sé que té un toc molt semblant a Windows i el seu famós "Mi PC" :-P
--
Salutacions,
    David Aguilera