[GNOME] Demanar mòdul

Joan jodufi a gmail.com
diu mar 14 00:38:22 CET 2010

El 13 de març de 2010 23:46, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:

> David, el gcompris no el facis pas que el propi desenvolupador del
> programa és català i normalment ell mateix ja actualitza les cadenes
> (almenys per les converses que hi he tingut a vegades).

Gil, em sembla que t'equivoques. El desenvolupador del GCompris és un tal
Bruno Coudoin, que és francès [1]. Fa quasi dos anys que la traducció no
s'actualitza i els últims traductors en van ser en Francesc Vilches, que fa
bastant que no dóna senyals de vida, i en Xavier Conde, que també fa bastant
que no escriu en aquesta llista [2].

Salut,
Joan

[1] http://gcompris.net/