[GNOME] Demanar mòdul

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis mar 13 23:46:53 CET 2010

David, el gcompris no el facis pas que el propi desenvolupador del
programa és català i normalment ell mateix ja actualitza les cadenes
(almenys per les converses que hi he tingut a vegades).

I amb això que et comenta en Joan, per saber l'estat de les traduccions
que has començat pots anar al teu "espai d'usuari" de l10n.gnome.org (el
meu és http://l10n.gnome.org/users/gforcada/ per exemple) i allà veuràs
l'estat de les traduccions que no hagin acabat encara el cicle (o sigui
que encara no estan pujades).

Salut!

El ds 13 de 03 de 2010 a les 22:40 +0100, en/na Joan va escriure: