[GNOME] Demanar mòdul

Joan jodufi a gmail.com
dis mar 13 22:40:00 CET 2010

David,

Si vols tens els suggeriments que et vaig fer del «Blam» per acceptar-los:
http://l10n.gnome.org/vertimus/blam/master/po/ca

I també pots fer el gcompris:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gcompris/gcomprixogoo/po/ca

Respecte el que li preguntes a en David al «byzanz», com molt bé dius no cal
fer una revisió completa d'un mòdul si no hi ha cap necessitat especial, tot
i que en una revisió completa sempre s'hi pot trobar alguna cosa.

http://l10n.gnome.org/vertimus/byzanz/master/po/ca

Salut,
Joan

El 13 de març de 2010 19:55, David Espinosa Alentorn <filferros a yahoo.es> ha
escrit: