[GNOME] Per acabar els mòduls fàcils pendents

div mar 12 09:00:13 CET 2010

El 12 de març de 2010 8:19, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:
> A mi em sembla bé.
>
> També podríem fer el que vam fer l'últim cop, i aquells que no estiguin
> reservats d'aquí a cinc dies, que quedin a «lliure disposició».

+1

> També estaria bé intentar fer alguns mòduls de les aplicacions extra que són
> importants. Deixo la llista d'alguns que he vist:
>
> Banshee
> Beagle
> gparted
> network-manager
> pitivi
> Rhythmbox
> tracker

Sí, amb uns quants comentaris i reordenada

* Pitivi <- instal·lat per defecte en algunes distribucions
* Rhythmbox <- instal·lat per defecte en algunes distribucions. En
l'Ubuntu serà força important degut a l'Ubuntu Music Store
* Gparted <- important perquè encara té coses que no es poden fer amb
el gnome-disc-utility
* network-manager* <- Ja me'l vaig agafar, però no m'hi he posat
encara perquè les cadenes que manquen no són gaire visibles
* Tracker <- important perquè és una dependència externa, però no sé
si les distribucions l'instal·len per defecte
* Banshee <- important com a alternativa al Rhythmbox
* Gnote <- Fedora l'utilitza (podem reaprofitar la traducció del Tomboy?)
* Beagle <- No sé si avui dia és gaire important. Hi ha alguna
distribució que el faci servir?
* Gcompris
* Gthumb
* Glabels
* Gtranslator
* Mutter <- No sé si ja es fa servir en algunes distribucions

Hauríem de mirar també les dependències externes en general
(exceptuant el Conduit) ->
http://l10n.gnome.org/languages/ca/external-deps/ui/

Però crec que tot això un cop hàgim acabat les traduccions de la
interfície d'usuari dels mòduls oficials.