[GNOME] Per acabar els mòduls fàcils pendents

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis mar 13 10:28:39 CET 2010

A veure si avui em puc posar a fer bona part de les traduccions que tinc
del GNOME 2.30 i durant la setmana a estones puc mirar-me les revisions
que feu i pujar-ho :)

Vinga que un 5% no és res!! :)

Aquests mòduls que aneu comentant es poden anar assignant a la gent nova
que no té mòduls assignats als mòduls oficials, així van agafant
pràctica ;)

Salut!

El dv 12 de 03 de 2010 a les 09:00 +0100, en/na David Planella va
escriure: