[GNOME] Per acabar els mòduls fàcils pendents

Joan jodufi a gmail.com
div mar 12 08:19:41 CET 2010

A mi em sembla bé.

També podríem fer el que vam fer l'últim cop, i aquells que no estiguin
reservats d'aquí a cinc dies, que quedin a «lliure disposició».

També estaria bé intentar fer alguns mòduls de les aplicacions extra que són
importants. Deixo la llista d'alguns que he vist:

   - Banshee
   - Beagle
   - gparted
   - network-manager
   - pitivi
   - Rhythmbox
   - tracker
   - ...

A veure si m'ajudeu a augmentar la llista :)

Salut,
Joan

El 12 de març de 2010 7:47, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit: