Re: [GNOME] nou col·laborador

dij gen 21 18:57:51 CET 2010

El 21 de gener de 2010 14:43, Christian Tomas <baiarrijo a gmail.com> ha escrit:
> Hola, sóc nou a la llista i em presentaré:
> El meu nom és christian i fa temps que sóc usuari de linux més concretament
> de fedora i ubuntu. Es pera això que me decidit a col·laborar en el projecte
> gnome, ja me creat el compte  gnome.org per això també demane que se
> m'ajuste el rol d'usuari tal i com s'explica a la guia de softcatalà als
> cicles de treball. M'agradaria entrar en l'equip de traducció de
> ca a valencia, i això és tot, encara m'estic llegint la guia d'estil i com se
> treballa amb els arxius PO.

Hola Christian!

Sigues benvingut al projecte de traducció del GNOME. Generalment
treballem sobre la traducció 'ca' i llavors utilitzem un script per a
fer totes les substitucions necessàries i obtenir la variant
valenciana.

Tant en la traducció com en la generació de la variant sempre ens
vindrà bé tota l'ajuda que ens puguis donar.

Un fitxer amb el qual podries començar a iniciar-te en la traducció és
el Passepartout:

  http://l10n.gnome.org/vertimus/passepartout/master/po/ca

I ja ho saps, si tens cap mena de dubte, simplement cal que el demanis
a la llista.

Salut!,