[GNOME] nou col·laborador

Christian Tomas baiarrijo a gmail.com
dij gen 21 14:43:06 CET 2010

Hola, sóc nou a la llista i em presentaré:
El meu nom és christian i fa temps que sóc usuari de linux més concretament
de fedora i ubuntu. Es pera això que me decidit a col·laborar en el projecte
gnome, ja me creat el compte  gnome.org per això també demane que se
m'ajuste el rol d'usuari tal i com s'explica a la guia de softcatalà als
cicles de treball. M'agradaria entrar en l'equip de traducció de ca a valencia,
i això és tot, encara m'estic llegint la guia d'estil i com se treballa amb
els arxius PO.