[GNOME] Hola!

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim feb 16 09:32:51 CET 2010

Bones David,

Com et diu en Joan mira't el cicle de treball (t'has de crear un usuari
a l10n.gnome.org) i si vols, abans de fer el gnome-commander pots fer
alguns d'aquests fitxers que són més petits:

http://l10n.gnome.org/vertimus/bakery/master/po/ca
http://l10n.gnome.org/POT/blam.master/blam.master.ca.po
http://l10n.gnome.org/POT/byzanz.master/byzanz.master.ca.po
http://l10n.gnome.org/vertimus/gedit-plugins/master/po/ca

En quan al programa a utilitzar, etc etc tu mateix, n'hi ha forces,
prova'ls una mica tots i queda't amb el que més s'adapti a com
tradueixes ;)

Mentre no facis faltes i segueixis la guia d'estil (la nova eh!) i el
recull de termes n'hi haurà més que suficient.

Benvingut a l'equip!

El dl 15 de 02 de 2010 a les 22:26 +0100, en/na Joan va escriure: