[GNOME] Hola!

Joan jodufi a gmail.com
dll feb 15 22:26:40 CET 2010

Benvingut David,

Veig que ho tens tot bastant clar. Si ja tens clar com funcionen les
traduccions del GNOME [1] i el seu cicle de treball [2], et recomanaria que
comencessis per una traducció més senzilla, i quan hagis agafat una mica
d'experiència podries fer el gnome-commander.

Si tens qualsevol dubte, pregunta-ho.

Salut,
Joan

[1] http://www.softcatala.org/wiki/GNOME
[2] http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME/Cicle_de_treball

El 15 de febrer de 2010 22:00, Christian Tomas <baiarrijo a gmail.com> ha
escrit: