[GNOME] Control center

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic des 22 00:58:18 CET 2010

El dt 21 de 12 de 2010 a les 22:20 +0100, en/na Joan va escriure:
> [...]
> consultar amb aquest abans d'agafar-lo. Però crec que podríem afegir
> l'excepció de que es pugui agafar qualsevol mòdul en què l'últim
> traductor fa un any que no l'actualitza, així agilitzem les coses. Què
> en penseu?
>
> També t'haig de comentar que els mòduls de la branca principal del
> GNOME els acostumem a traduir un més o dos abans del llançament del
> GNOME, així no s'ha d'anar traduint/revisant diverses vegades el
> mateix mòdul. En aquest cas, donada la gran quantitat de cadenes que
> falten per traduir, no tinc cap problema en que l'agafis.

És el que anava a dir :)

Tot i així, fins al març/maig no sortirà (sembla que s'endarrerià una
mica perquè volen fer una trobada per celebrar-ho, etc etc

Si vols fes-lo, però tampoc m'hi posaria molt, ja que fins a un mes de
que surti el GNOME encara poden canviar molt les cadenes.