[GNOME] Control center

Joan jodufi a gmail.com
dim des 21 22:20:26 CET 2010

Hola Pau,

Normalment tot mòdul que tingui un traductor anterior s'hauria de consultar
amb aquest abans d'agafar-lo. Però crec que podríem afegir l'excepció de que
es pugui agafar qualsevol mòdul en què l'últim traductor fa un any que no
l'actualitza, així agilitzem les coses. Què en penseu?

També t'haig de comentar que els mòduls de la branca principal del GNOME els
acostumem a traduir un més o dos abans del llançament del GNOME, així no
s'ha d'anar traduint/revisant diverses vegades el mateix mòdul. En aquest
cas, donada la gran quantitat de cadenes que falten per traduir, no tinc cap
problema en que l'agafis.

Salut,
Joan

El 21 de desembre de 2010 19:45, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: