[GNOME] Control center

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic des 22 07:10:04 CET 2010

Entesos!

Llavors, millor em dedique a traduir els de les altres branques. Supose que
no totes segueixen el mateix ritme, oi?

Bé, doncs ara miraré de traduir algun altre mòdul que faça més d'un any que
estiga abandonat i que no siga de la branca principal.

Salut,

Pau

El 22 de desembre de 2010 0:58, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: