[GNOME] [Softvalencia] Traduccions del GNOME 2.30.1 a la variant valenciana

dic abr 14 10:22:41 CEST 2010

El 13 d’abril de 2010 22:21, Carles Ferrando Garcia
<carles.ferrando a gmail.com> ha escrit:
> En/na Pau Iranzo ha escrit:

> No sé si es pot fer així. Jo amb svn baixe el script a una carpeta
> local, després baixe els fitxers del gnome per categories en blocs , els
> aplique l'script i els puge d'un en un.
> Els blocs que puc baixar de cop són: GNOME 2.30 , Dependències externes
> (GNOME) ,  Aplicacions de productivitat del GNOME-Office ,
> Infraestructura del GNOME , GIMP and Friends  , Aplicacions extra del
> GNOME , freedesktop.org  (no del GNOME) .
>
> Ignore si es pot fer de cop.
>
> David o Toni, digueu-me si-us-plau , es pot fer de cop ?

> [...]

Abans de res, si us plau, penseu a posar en CC la llista del GNOME com
en el missatge original, que és també on s'hauria de discutir això.

La qüestió és si considerem que l'script proporciona una sortida que
considerem correcta i en la qual simplement podem passar un corrector
ortogràfic i pujar-ho o no. I evidentment, si volem tenir-lo a punt
abans del dia 26.

Si la resposta és sí, crec que l'única opció és passar l'script de
cop. Com ja vaig dir en el seu dia, no em puc comprometre a pujar tots
els fitxers si s'envien un per un, ja que és el doble de feina (i el
doble o el triple de correu, ja que cada pujada genera 2 o 3
missatges) i preferiria dedicar-hi un parell d'hores en bloc i
pujar-los tots de cop.

Els fitxers es poden baixar de cop a:
http://l10n.gnome.org/languages/ca%40valencia/all/ui/, i no costaria
gaire escriure un script per a fer que el valencianitzador recorri
tots els fitxers PO, faci les substitucions i retorni fitxers
ca a valencia.