[GNOME] Reunió de traducció del GNOME 2.28 (3 d'octubre)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div set 25 18:56:18 CEST 2009

El dv 25 de 09 de 2009 a les 13:15 +0200, en/na Jordi Mas va escriure:
> En/na Siegfried-Angel Gevatter Pujals ha escrit:

> Jo hi seré per la Guia d'estil de Softcatalà:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Trobada
>
> Sembla que tots hem escollit mateix lloc i dia :)
>
> Potser convindria establir una hora que no coincideixi en cap altre
> activitat. Ho dic perquè la trobada de la Guia per exemple és de treball
> pur i dur i quatre hores inclús és poc pel que hem de fer.
>
> Podríem fer-ho abans o després? Potser es podria buscar un lloc econòmic
> i fer un sopar. Com vegeu.

Jo vindré tot el dia, així em posaré les piles amb les traduccions que
em queden del GNOME :)

Si voleu apart dels d'Ubuntu també podem quedar nosaltres pel
matí/migdia abans de la reunió de la Guia (pels que després us passeu a
la reunió de la guia).

Salut!