[GNOME] Reunió de traducció del GNOME 2.28 (3 d'octubre)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div set 25 13:15:15 CEST 2009

En/na Siegfried-Angel Gevatter Pujals ha escrit:
> El 25 / setembre / 2009 11:40, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
>
> Precisament el mateix dia i al mateix lloc hi ha una trobada (i marató
> de traduccions) d'Ubuntu. Jo hi seré i en David Planella tinc entès
> que també.
>
> https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/UbuntuGlobalJam102009

Jo hi seré per la Guia d'estil de Softcatalà:

http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Trobada

Sembla que tots hem escollit mateix lloc i dia :)

Potser convindria establir una hora que no coincideixi en cap altre
activitat. Ho dic perquè la trobada de la Guia per exemple és de treball
pur i dur i quatre hores inclús és poc pel que hem de fer.

Podríem fer-ho abans o després? Potser es podria buscar un lloc econòmic
i fer un sopar. Com vegeu.

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/