Re: [GNOME] Reunió de traducció del GNOME 2.28 (3 d'octubre)

Joan jodufi a gmail.com
div set 25 19:25:53 CEST 2009

Jo també hi seré tot el dia, així que segur tindré temps de descansar una
mica de l'Ubuntu per a fer GNOME :)

Salut,
Joan

El 25 / setembre / 2009 18:56, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: