Re: [GNOME] Reunió de traducció del GNOME 2.28 (3 d'octubre)

Siegfried-Angel Gevatter Pujals siegfried a gevatter.com
div set 25 12:44:15 CEST 2009

El 25 / setembre / 2009 11:40, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> A algú més li va bé quedar el dia 3 d'octubre per la tarda al Citilab de
> Cornellà (s'hi pot arribar amb el metro/tren i TramBaix).

Precisament el mateix dia i al mateix lloc hi ha una trobada (i marató
de traduccions) d'Ubuntu. Jo hi seré i en David Planella tinc entès
que també.

https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/UbuntuGlobalJam102009

Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT)
Free Software Developer       363DEAE3