[GNOME] M'apunte!!

Siegfried-Angel Gevatter Pujals siegfried a gevatter.com
dij set 24 19:48:18 CEST 2009

Bones,

Benvingut, Pau!

Aprofito l'oportunitat per presentar-me jo també. Sóc el Siegfried
Gevatter, desenvolupador d'Ubuntu (i en procés de ser-ho també de
Debian) i membre (més aviat inactiu) de l'equip de traducció de
l'Ubuntu. Actualment estic estudiant enginyeria informàtica i ajudant
al desenvolupament del Zeitgeist (https://launchpad.net/zeitgeist).

Com potser algú de vosaltres ja haurà vist he anat fent la traducció
de les quatre cadenes que té el GNOME Shell. No crec que faci gaire
més, a part potser d'alguna traducció esporàdica, però he cregut
convenient apuntar-me a la llista (algú m'ha d'explicar com funciona
això, si una tarda tinc temps i m'avorreixo puc agafar un mòdul sense
ningú assignat al Damned Lies i actualitzar la traducció al Git
enviant també un missatge aquí, o hi ha alguna cosa més?).

Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT)
Free Software Developer       363DEAE3