[GNOME] M'apunte!!

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dij set 24 18:46:38 CEST 2009

Bones a tots,

Em presente (si no em coneixeu), sóc en Pau Iranzo, també membre de
Softcatalà i escric el bloc de SomGNU. Sóc de Sant Joan d'Alacant, però
ja fa uns mesos que visc a Barcelona treballant de programador web
(malgrat els meus estudis són d'enginyeria industrial :S).

Fa uns mesos vam sopar uns quants de Softcatalà amb motiu de la
presentació del Firefox 3.5 i li vaig comentar al Gil que estava pensant
afegir-me a la traducció del GNOME (com a cadena del Cheese :P). Com
podeu comprovar sóc una mica lent pensant i finalment he donat el primer
pas: apuntar-me a la llista. El motiu ha estat bàsicament la lectura
d'aquest apunt d'en Gil:
http://gil.badall.net/?p=659

on comenta que "Entre altres coses perquè entre tres persones es fa
difícil poder arribar a tot arreu[...]". 3 persones?, pensava que hi
havia més gent al darrere. Llavors he cregut convenient apuntar-me ja!.

No tinc clar quina dinàmica porteu per a la traducció. És a dir, supose
que assignareu mòduls a cada u o alguna cosa d'aquestes. Ja m'expliqueu
i començaré fent feina!.

Salut!

Pau Iranzo