[GNOME] M'apunte!!

Joan jodufi a gmail.com
div set 25 08:16:07 CEST 2009

Benvinguts als dos!

Ja va bé tenir una mica de carn fresca, i millor si és experimentada! :)

Com que veig que sou gent experimentada, no caldrà que us ompli el cap amb
reculls i similars, però si voleu consultar el nostre wiki del GNOME, amb
tota la informació relacionada el projecte aneu a [1].

I per a posar-se a treballar, primer heu de saber com funciona el cicle de
traducció del GNOME, us recomano que llegiu aquesta pàgina [2]. Un cop sabeu
com funciona, podeu agafar alguna traducció curteta del gnome-extras [3], i
així començareu a probar com funciona el cicle de traducció.

No dubteu a escriure si teniu algun dubte.

Salut,
Joan

[1] http://www.softcatala.org/wiki/GNOME
[2] http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME/Cicle_de_treball
[3] http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-extras/ui/

El 24 / setembre / 2009 19:48, Siegfried-Angel Gevatter Pujals <
siegfried a gevatter.com> ha escrit: