[GNOME] Default: per defecte o predeterminat???

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll set 21 00:38:38 CEST 2009

El dl 14 de 09 de 2009 a les 23:50 +0200, en/na Joan va escriure:
> Hola,
>
> Segons el recull de Softcatalà [1] les dues opcions són correctes, tot
> i que "predeterminat" s'utilitza més com a adjectiu.
> Segons el termcat [2], l'opció correcte és "per defecte".
>
> Personalment, acostumo a fer servir les dues (en funció del context),
> sempre prioritzant "predeterminat".

100% d'acord, només afegir que si llegeixes literalment «per defecte» ja
per si sola s'auto exclou, si és un defecte ... :D

Salut!