[GNOME] gnome-control-center i vertimus

Joan jodufi a gmail.com
dim oct 27 21:31:46 CET 2009

Hola Josep,

El 27 / octubre / 2009 21:24, Josep Puigdemont
<josep.puigdemont a gmail.com>ha escrit:

> Ep,
>
> per error em sembla que he agafat aquest mòdul (gnome-control-center)
> per traduir. No era pas la intenció, simplement volia deixar un
> comentari al vertimus.
> Malauradament no veig com ho he de fer per "deixar de treballar" en
> aquest mòdul, podríeu fer-me'n cinc cèntims? O potser no cal que faci
> res?

No has agafat aquest mòdul (l'estat és inactiu), simplement hi has deixat un
comentari, però el teu historial [1] et recorda que hi ha un comentari fins
que s'hi faci neteja, que passarà un cop s'hagi fet la traducció.

> Un altre dubte que tinc és que a la llista que surt a la pàgina del meu
> usuari hi ha una secció "està treballant en", on hi surt una columna
> anomenada "estat". Quin estat és aquest, el del cicle de treball del
> vertimus[1]?

És l'estat de dalt de tot «Cap (inactiu)»

> Per cert en alguns llocs d'aquest diagrama hi surt "per a pujar" i "per
> a revisar", diria que és incorrecte i que hauria de ser "per pujar" com
> per exemple en "això està per fer", en canvi diem que "el pinzell és per
> a pintar parets" (bé, jo no, però alguns es veu que sí ;-)).

Això ja ho deixo per en David, que és qui va traduir el diagrama.

> Gràcies per endavant i salut,

Salut,
Joan

[1] http://l10n.gnome.org/users/josep/