[GNOME] gnome-control-center i vertimus

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dim oct 27 21:24:02 CET 2009

Ep,

per error em sembla que he agafat aquest mòdul (gnome-control-center)
per traduir. No era pas la intenció, simplement volia deixar un
comentari al vertimus.
Malauradament no veig com ho he de fer per "deixar de treballar" en
aquest mòdul, podríeu fer-me'n cinc cèntims? O potser no cal que faci
res?

Un altre dubte que tinc és que a la llista que surt a la pàgina del meu
usuari hi ha una secció "està treballant en", on hi surt una columna
anomenada "estat". Quin estat és aquest, el del cicle de treball del
vertimus[1]?

Per cert en alguns llocs d'aquest diagrama hi surt "per a pujar" i "per
a revisar", diria que és incorrecte i que hauria de ser "per pujar" com
per exemple en "això està per fer", en canvi diem que "el pinzell és per
a pintar parets" (bé, jo no, però alguns es veu que sí ;-)).

Gràcies per endavant i salut,

/Josep

[1]
http://www.softcatala.org/w/images/e/e3/Cicle_de_treball_del_Vertimus.png