[GNOME] Moblin

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim oct 27 09:55:39 CET 2009

Bones,

El dl 26 de 10 de 2009 a les 21:40 +0100, en/na Pau Iranzo va escriure:
> Bones
>
> Gil, mirant de traduir Moblin vaig comprovar que ja t'havies informat
> tu. Hi ha alguna novetat?. He vist aquest correu,
> http://lists.moblin.org/pipermail/l10n/2009-August/000043.html

Sí fa temps em va picar fer les traduccions i ja les tinc pràcticament
acabades, si no estan pujades totes es per mandra/falta de revisió :)

> Comentes que ja hi ha algú traduint a Catalan (Valencian)??.

No, el que passa és que com que hi ha traduccions que són upstream i
allà sí que hi ha traduccions al Catalan (Valencian) llavors ja es va
crear.

http://translate.moblin.org/languages/l/ca@valencia/collection/c/Moblin2/r/moblin2x/

Com pots veure són el gnome-control-center i la gtk+, no hi ha res més
traduït al Catalan (Valencian). :)

> Pots comentar-nos com va la cosa amb això del Moblin?.

Va bé :)

A què et refereixes?

Per poder traduir has de tenir un compte a moblin.org i després demanar
permisos a la llista que has fet referència.

Apart d'això no hi ha molta visibilitat de cap a on va el projecte, quan
s'han de tenir les cadenes llestes per a una imminent versió nova, etc
etc

Tot i així, si t'hi fixes és ben poca cosa el que s'ha traduït, l'únic
que és una mica gros és l'anjal (una interfície modificada de
l'evolution que igualment ja el tinc pràcticament traduït) i poca  cosa
més.

Si algú vol col·laborar en la traducció, benvingut sigui ;) Suposo que
ja ho podem coordinar també des d'aquí la llista del GNOME (ja no vindrà
d'un projecte més :)

P.D. aquests dies estaré a Budapest per la Plone Conference de manera
que no podré respondre "timely" els correus :)