[GNOME] Revisió fitxer sabayon.gnome-2-28.ca a valencia.po

Carles Ferrando Garcia carles.ferrando a gmail.com
dll nov 23 08:18:28 CET 2009

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Compte, que el segon "per a" és correcte.
> És "per a + infinitiu" que cal canviar a "per + infinitiu", però només
> en aquests casos.
> "per a usuaris" seria correcte en aquesta cadena (em sembla que també
> ho has canviat en alguna altra).
> Això sí: parlo des del punt de vista del català de Catalunya, no sé si
> en valencià s'utilitza sempre "per" en tots els casos.

Gràcies per aclarir-nos l'ús correcte de "per a / per ". Si no veus més
errades ens els canvis, revise els "per a", i puge el fitxer per a Gil i
David.

Salut.
Carles.