[GNOME] Fwd: gnome-panel - master

dim nov 10 09:17:14 CET 2009

El 9 / novembre / 2009 20:36, Carles Ferrando Garcia
<carles.ferrando a gmail.com> ha escrit:
> En/na David Planella ha escrit:

> He revisat el fitxer i tens raó, fins i tot al paquet
> gnome-panel.gnome-2-26.ca a valencia.po a la mateixa cadena vaig posar
> visualització. No sé que estaria pensant.  :(
> Gil Pots canviar-la i posar "Visualització" ?

No et preocupis, ja ho he canviat al Git, doncs. També ho he canviat a
l'Ubuntu, on la traducció ja s'havia importat.

> Quan revise el fitxers i mire les cadenes en anglés solc trobar poques
> errades i les que trobe solen ortogràfiques i menys encara de concepte
> ,  correr per arribar al 100% no és bo mai ni en català ni en català
> (valencià).
>
> Em compromet a consultar el parer de la llista en aquelles cadenes
> dubtoses i de les quals no tinga cap referència a la memòria de traducció.
> Us sembla bé a tots ?

Em sembla perfecte, però jo ho ampliaria a totes les correccions, ja
que si no ens poden passar per alt  i no corregir-les a la variant
estàndard. El Vertimus està molt bé, i ho considero un pas endavant
comparant-ho amb el temps on ho teníem tot al wiki. L'únic problema
que hi veig és el volum de correu enviat automàticament en pujar una
traducció, enviar comentaris o fer una pujada. Amb la variant
valenciana, aquest volum s'ha duplicat, cosa que no s'ha vist
reflexada en un augment del nostre temps lliure :), i jo personalment
tinc problemes en seguir els centenars de correus del Vertimus.

D'altra banda m'he fixat que a vegades comentes que hi ha hagut
problemes o has hagut de fer ajustaments manuals a la sortida de
l'script. Creus que podries documentar aquests casos aquí
(http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME/Variant_valenciana#Millores),
de manera que es puguin tenir en compte per a futures millores?

Moltes gràcies per la bona feina en generar la variant valenciana!