[GNOME] Fwd: gnome-panel - master

Carles Ferrando Garcia carles.ferrando a gmail.com
dll nov 9 20:36:51 CET 2009

En/na David Planella ha escrit:
> cadena 55
> msgid "Display"
> msgstr "Mostra"
>
> per
> msgid "Display"
> msgstr "Pantalla"
>
> Pel que fa a aquest canvi, no n'estic segur que sigui correcte.
>
> Crec que hauria de ser «Visualització».
>
> Si les correccions no són òbvies, recomanaria comentar-les a la llista
> de traducció, ja que amb els centenars de missatges de gnome-dl és
> molt fàcil que passin desapercebudes sense que ningú les revisi.

He revisat el fitxer i tens raó, fins i tot al paquet
gnome-panel.gnome-2-26.ca a valencia.po a la mateixa cadena vaig posar
visualització. No sé que estaria pensant.  :(
Gil Pots canviar-la i posar "Visualització" ?

Quan revise el fitxers i mire les cadenes en anglés solc trobar poques
errades i les que trobe solen ortogràfiques i menys encara de concepte
,  correr per arribar al 100% no és bo mai ni en català ni en català
(valencià).

Em compromet a consultar el parer de la llista en aquelles cadenes
dubtoses i de les quals no tinga cap referència a la memòria de traducció.
Us sembla bé a tots ?

Salutacions. :)

--
GPG ID: 0x5F83573A