[GNOME] Fwd: gnome-panel - master

Carles Ferrando Garcia carles.ferrando a gmail.com
dim nov 10 15:27:52 CET 2009

En/na David Planella ha escrit:
> [...]
> que si no ens poden passar per alt  i no corregir-les a la variant
> estàndard. El Vertimus està molt bé, i ho considero un pas endavant
> comparant-ho amb el temps on ho teníem tot al wiki. L'únic problema
> que hi veig és el volum de correu enviat automàticament en pujar una
> traducció, enviar comentaris o fer una pujada. Amb la variant
> valenciana, aquest volum s'ha duplicat, cosa que no s'ha vist
> reflexada en un augment del nostre temps lliure :), i jo personalment
> tinc problemes en seguir els centenars de correus del Vertimus.

D'acord posaré en aquesta llista totes les correccions que propose fer.
Però sense incloure les correccions de l'script que no afecten al català
general.
> D'altra banda m'he fixat que a vegades comentes que hi ha hagut
> problemes o has hagut de fer ajustaments manuals a la sortida de
> l'script. Creus que podries documentar aquests casos aquí
> (http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME/Variant_valenciana#Millores),
> de manera que es puguin tenir en compte per a futures millores?

D'acord també. Posaré les correccions que faig manualment a la sortida
de l'script. Però sols una vegada cada tipus de correcció. (Repetir per
a cada paquet les mateixes correccions no té sentit).

Salutacions.

--
GPG ID: 0x5F83573A
Bloc:  http://laendle.wordpress.com/