[GNOME] GNOME 2.26

diu mar 15 23:48:58 CET 2009

Bones,

bona feina amb la recopilació i el toc d'atenció, Joan.

Jo he estat fora tot el cap de setmana i no he pogut fer res, i ara és
massa tard perquè pugui posar-m'hi.

Comentaris en línia:

El 15 / març / 2009 21:00, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> Demà hi ha el llançament del GNOME 2.26 i queda feina important per a fer:
>
> Algú amb permisos hauria de pujar els fitxers traduïts i revisats que hi ha
> (tant de les aplicacions [1] com de les documentacions [2])

Veig que en Gil ja s'ha encarregat de la part de la interfície
gràfica. Referent a pujar la documentació, vaig revisar el que vaig
poder, però abans de demà no ho podré pujar. M'he de mirar bé com
funciona això de pujar la documentació i els gràfics, i no ho voldria
fer a corre-cuita, encara que sigui senzill. Sento no haver pogut
col·laborar més en la pujada en aquest cicle, però el permís de pujada
no em va arribar fins fa poc.

> S'ha de fer la traducció de les notes de llançament. Fa poc que m'hi he
> posat (no he tingut temps fins avui) i queda molt per fer (s'accepten cops
> de mà) [3]. Quan acabi s'haurà de revisar i pujar

Demà al vespre et puc donar un cop de mà.

> S'ha de preparar la nota per a Softcatalà (es pot utilitzar l'anterior com a
> base)

Jo me n'encarrego demà al vespre. Ara bé, si algú s'hi vol posar
perquè surti abans, endavant.

> Queden tres mòduls per a traduir/revisar (tomboy, gnome-power-manager i
> glade3), però crec que a aquestes alçades és millor deixar-los per a GNOME
> 2.26.1 i centrar-nos en els tres punts anteriors

Respecte al g-p-m, ho comentaré directament al Vertimus en un moment.
Respecte al glade3, me'l podré mirar només després de l'alliberament.
Per les mateixes raons que vaig donar quan vam comentar el tema de la
documentació pendent, jo seria partidari de pujar-lo. Dieu-hi la
vostra.