[GNOME] GNOME 2.26

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu mar 15 22:37:07 CET 2009

Bones,

La part de la interfície gràfica ja està.

- Ara envio el glade3
- També envio el tomboy (el vaig a buscar al portàtil vell quan acabi el
barça :)
- Falta que en David revisi els comentaris del gnome-power-manager per
poder-lo pujar

Salut!

El dg 15 de 03 de 2009 a les 21:00 +0100, en/na Joan va escriure: