[GNOME] gimp-gap - gap-2-6

Joaquim Perez noguer a gmail.com
diu jun 28 21:06:58 CEST 2009

Sí, els del Gimp per desgràcia sempre avisen quan han fet les coses.

David si de cas miraré de corregir-ho jo aquesta setmana.

Bé no passa res, quan les tinguem revisades ja ens posarem en contacte amb
la gent de gimp.
De fet ells tampoc no han fet la versió per a windows (
http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html)

Salut

Quim.

El 28 / juny / 2009 17:30, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha
escrit: